جراح پلاستیک و دکتر زیبایی

جراح پلاستیک و دکتر زیبایی

معرفی دکترها و جراحان زیبایی
جراح پلاستیک و دکتر زیبایی

جراح پلاستیک و دکتر زیبایی

معرفی دکترها و جراحان زیبایی

کلینیک و پزشکان

کلینیک و پزشکان
 
ساختمان کلینیک معمولا شامل مطب پزشک، تزریقات و پانسمان، آزمایشگاه، پاتولوژی، رادیولوژی و سونوگرافی می باشد. همچنین  مرکز MRI می تواند در ساختمان کلینیک واقع باشد. در بسیاری از کلینیک ها متخصصانی در رشته های قلب و عروق، جراحی قلب، اطفال، ریه، گوارش، عفونی، آنکولوژی وخون، آلرژی، مغز و اعصاب، غدد، نفرولوژی، ارتوپدی، زنان، داخلی، پوست، اعصاب و روان، جراحی مغزواعصاب، اعصاب وروان کودکان، چشم،کلیه و فشارخون، رادیوتراپی، کلیه و مجاری ادراری، گوش-حلق-بینی، جراحی پلاستیک و روماتولوژی به صورت تمام وقت و پاره وقت مشغول به خدمت هستند.
 پاراکلینیک
 این مراکز دارای واحدهایی همچون آزمایشگاه-پاتولوژی می باشند که کلیه آزمایشات مورد نیاز بیماران  با  پیشرفته ترین دستگاهها در آن ها قابل انجام می باشد.همچنین این پاراکلینیک ها می توانند دارای بخش پرتونگاری برای رفع بسیاری از مسائل و مشکلات بیمان می باشند. پاراکلینیک ها معمولا دارای  چند دستگاه رادیولوژی، چند دستگاه سونوگرافی و بعضا یک دستگاه MRI  می باشند. سایر بخشهای پاراکلینیکی که بیماران از خدمات آنها بهره مند می شوند می تواند شامل: تست ورزش-اکو-تست ریه-شیمی درمانی-نوار مغز،نوار عصب-کلینیک فشار خون- نوار قلب-بینایی سنجی-  لیزر(پوست)-داروخانه
بسیاری از کلینیک ها و مطب های استاندارد مجهز به مدرنترین وسایل اداری و تجهیزات پزشکی مورد نیازمی باشند و امکانات رفاهی برای مراجعین در نظر گرفته شده است. در کلینیک های استاندارد و مجهز به پیشرفته ترین ابزارهای پزشکی، جهت رفاه حال بیماران کلیه اقدامات درمانی بیماران در کلینیک قابل می شود و نیاز نیست جهت اقدامات درمانی بیماران به خارج از کلینیک ارجاع داده شود. کلینیک ها معمولا با دو هدف زمانی دایر می‌شوند:
اهداف مقطعی: اهداف مقطعی اهدافی هستند که مستقیما از برگزاری کلینیک عاید شرکت‌ها می‌شود. این اهداف شرکت‌ها را در شناخت نقاط قوت و ضعف محصول یاری می‌کنند و باعث می‌شوند محصولات و خدمات، با شرایط بهتری به بازار عرضه شوند.
 اهداف بلندمدت: اهداف بلندمدت اهدافی هستند که مستقیما از کلینیک حاصل نمی‌شوند، اما با استفاده از اهداف کلینیک در آینده محقق خواهد شد. به عنوان مثال،‌ رضایت مشتریان از جمله اهدافی است که مستقیما از کلینیک حاصل نمی شود ولی در بلندمدت با منطبق ساختن نظرات مشتریان و محصولات می‌تواند عاید شرکت شود. سهم بازار نیز از جمله اهدافی است که به صورت بلندمدت نصیب شرکت‌ها خواهد شد. از آنجا که کلینیک ها می‌توانند شرکت ها را به نظر مشتریان نزدیک کنند و موجب ایجاد رضایت آنها شوند، بدین رو در بلندمدت فروش و سهم بازار بیشتری نصیب شرکت‌ها خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.